Isnin, 22 Julai 2013

update sikit

Dicatat oleh Noura Nuriman di 10:33 PG
Assalamualaikum.. salam ramadhan..

Agak lama kan akan aku tak update blog ni.. jangankan blog.. facebook pn aku jarang dah update.. wechat je rajin.. hehee nk add wechat aku ? nah id : noura_nuriman (promote diri uolls)..
Ingat tak dulu aku pernah janji nk update pasal shortfilm LIPASMAN? alamak.. sorry lah kawan2 tak sempat nak update .. haritu kan bz dengan final projek itu la ini lah kan.. lepas tu balik kampung terus.. dah kat kampung takdak line dah nak update.. jarang sangat nk browse internet.. dah balik rumah busy nak cari kerja pulak.. rehat jap kat rumah around 3 minggu pastu cari keje.. hantar resume sana sini tak dipanggil interiew jugak.. last2 aku keje lah sementara kat 7eleven huh! keje shift memang macam gampang.. penat nak mampus... jadual hari2 nk tukar.. pliss lah weyh.. penat nak mampus.. aku bertahan selama 3 minggu je kat 7eleven tu.. sebab lepas tu aku dapat panggilan interview as video editor kat subang .. so aku pegi interview and i got the job.. serta merta aku hantas notis 24jam kat 7E! ahahaha padan muka ko.. dah lah tengah kurang staff, aku bla cenggitu je.. jahat kan aku.. 

Pejam celik dah sebulan lebih aku keje as video editor kat sini.. mostly aku edit video wedding.. biasa2 je.. tak macam kawan2 aku yang dah berjaya tuu keje kat company besar2.. alhamdulillah rezeki masing2.. btw.. HARI2 edit video wedding ni kan.. alahaiiii siyes aku rasa macam nak kawen pn ada.. hik hik hik (gelak sopan sikit nak cari calon suami la katakan).. amik berkat lah kan edit video kahwen orang, mana tau jodoh kite tak lama lagi.. ehh?? leka punya leka duk edit video sampai lah 1 hari aku dapat new job kene edt video kawen cikgu aku.. ahahaa 

okay.. dah la weyh.. aku tak tahu dah nak tulis apa.. video ni pn dah habes render.. so aku nak sambung buat keje plak ea.. 

eh korang2.. haritu aku kemas2 barang aku terjumpa banyak kad raya lama2 yang aku tak guna lagi.. so korang2 yang teringin nak dapat kad raya.. boleh lah bg aku nama penuh dan alamat ..komen je kat bawah ni.. aku takan publish nama penuh dan alamat korang kepada umum.. hehee

3 ulasan:

Mia Liana on 23 Julai 2013 pada 12:20 PG berkata...

wahhh.. best tu keje video editor... takdelah boring sangat. cuma letih dok menunngu rendering siap.. all the best ya..

Noura Nuriman on 24 Julai 2013 pada 3:46 PTG berkata...

Alhamduluillah best la jugak.. sbb minat kan ... kadang2 leka sampai tak sedar dah waktu balik..

ZF on 25 Julai 2013 pada 1:29 PTG berkata...

nnti tolong edit video aku kawen lak noh...hahaha

 

BLOG Syiqah Shahar Al-Masri Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos